مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: طرح های «انگیزش و تداوم مهر» مشتریان را به تعامل بیشتر تشويق مي کند 
چاپ 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: طرح های «انگیزش و تداوم مهر» مشتریان را به تعامل بیشتر تشويق مي کند

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان همدان گفت: طرح های تداوم و انگيزش مهر در راستاي برنامه هاي مشتري محور، بانک قرض الحسنه مهر ايران تدوين و اجرا مي شود که اميدواريم با استقبال مشتريان بتوانيم در تحقق توانمندسازي اقشار مختلف جامعه گام مثبتي برداريم.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری در بازدید از دواير ستادي مديريت شعب استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طي ماه هاي گذشته بيان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران با همكاري تمامي كاركنان صف و ستاد عملكرد مطلوبي در زمينه ارائه خدمات به هموطنان داشته است به نحوي كه استقبال از سبد محصولات بانك موجب شده است تا در ۷ ماه گذشته نسبت به پايان سال ۹۵ بالغ بر ۴۰ درصد افزايش منابع داشته باشيم.
وی توجه به جذب سپرده های اشخاص حقیقی و گسترش زمينه ارائه خدمات متنوع بانکي به اين گروه از جامعه را از اولويت هاي بانک دانست و اهتمام همکاران به رعايت مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع را به عنوان رمز موفقيت در اين بخش عنوان كرد.
مرتضی اکبری با اشاره به نقش جذب و تجمیع منابع قرض الحسنه و اختصاص آن به نیازمندان واقعي در قالب تسهيلات بيان داشت: اين بانک تلاش مي کند تا با پرداخت وام هاي ارزان قيمت به رفع مايحتاج ضروري آحاد جامعه خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار كشور نقش بسزا و موثري در توزيع مناسب ثروت، رونق اقتصادي و كاهش آسيب هاي اجتماعي ايفا نمايد.
مدیرعامل بانک در رابطه با جایگاه بانکداری الکترونیک در تسهيل امور و ارائه سريعتر خدمات به مشتريان تصريح كرد: به منظور صرفه جويي در وقت و هزينه مشتريان و همچنين كمك به بهبود محيط زيست از طريق كاهش ترددهاي غير ضروري و حذف كاغذ و فرم هاي نوشتاري، سامانه هاي آنلاين افتتاح حساب و درخواست تسهيلات در اين بانك راه اندازي شده است و متقاضيان مي توانند با برخورداري از اين امكانات در كنار اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك و … در هر موقع از شبانه روزبدون مراجعه به شعب كارهاي بانكي خود را انجام دهند.
شایان ذکر است، در این سفر از شعب صدف، شهید مدنی، امام زاده عبداله، مدرس و مهديه بازديد به عمل آمد و عملکرد مديريت شعب استان همدان در حيطه هاي بازاريابي، جذب منابع جديد، دستيابي به اهداف تدوين شده، کنترل مصارف و پيگيري وصول مطالبات مورد بررسي قرار گرفت.

درباره نویسنده

16269مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو