جرای کمپین”به احترام هم” در بانک ملت
- چهارشنبه, 1, آذر,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، کمپین “به احترام هم”، جریانی اجتماعی است که افراد جامعه را به احترام متقابل دعوت می کند و از آنان میخواهد به احترام یکدیگر ملاحظات اخلاقی هرچند کوچک را رعایت کنند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت برای شروع این کمپین، حریم خصوصی دستگاه های خودپرداز را در اولویت قرار داده است.
براین اساس و با توجه به تحقیقات انجام شده و درنظرگرفتن دغدغه مشتریان، بانک ملت طرح محدوده حریم خصوصی خودپرداز را طراحی و اجرا کرده است تا گامی در جهت فرهنگ استفاده صحیح از خدمات خودپرداز برداشته باشد.
“به احترام هم” جریانی دنبالهدار از مصادیق احترام اجتماعی است که بهصورت یک چالش فرهنگی مهم با هشتگ #به_احترام_هم در شبکههای اجتماعی پیگیری خواهد شد.
در عین حال، کمپین مجازی این جریان هم در حال برنامه ریزی و اجرا است که هدف از آن، درگیر کردن کاربران شبکههای مجازی با مفاهیم محوری کمپین است و در چالشی از افراد دعوت میشود که به اختیار خود به تغییر برخی از رفتارهایی که احتمال دارد حقوق شهروندی را نقض کند، اقدام کنند.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه