تاکید عضو هیات مدیره: مزیت رقابتی خدمات بانکداری الکترونيک بانك قرض الحسنه مهر ايران
- یکشنبه, 17, دی,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب استان چهارمحال و بختياري بيان داشت: وجود کارکناني جوان، مستعدد و متخصص فضاي جديدي در خدمات بانكداري الكترونيك و رقابت در شبكه بانكي كشور ايجاد كرده است.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عیسي امامي عضو هيات مديره به همراه يوسف نجدي مدير امور استان ها طي سفر به استان چهارمحال و بختياري از شعب و دواير ستادي بازديد کردند.
امامی در بازدید از شعب این استان ضمن بررسي آمار و عملکرد در حوزه منابع جذب شده، کاهش مطالبات و کنترل مصارف اظهارداشت: خدمات بانك قرض الحسنه مهرايران در زمينه بانكداري الكترونيك بسيار منحصر به فرد است و نخستين بانكي به شمار مي رود كه سامانه افتتاح حساب و درخواست تسهيلات به صورت آنلاين را در كنار ساير خدمات بانكداري مدرن ارائه داده است.
وی افزود: کارکنان بانک با بهره گیری از اين امكانات، پتانسيل هاي موجود و مزيت هاي رقابتي در طرح هاي تسهيلاتي، مي توانند سهم بيشتري از بازارهاي هدف را تصاحب نمايند تا با جذب منابع بيشتر، افراد بي شماري از خدمات قرض الحسنه اين سازمان استفاده كنند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصريح کرد: شناخت فضاي اقتصادي جامعه و تسلط بر منابع مالي، اين فرصت را در اختيار مسئول شعبه قرار خواهد داد که با نگاهي باز به شناسايي جامعه هدف خود بپردازد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها به بررسی آمار و عملکرد شعب پرداخت و با بازديد از دفاتر کميته راهبردي و بازاريابي شعب، راهکارهاي ضروري براي تحقق اهداف تدوين شده در فرصت باقي مانده از سال را بيان داشت.