راه اندازی دومین پیشخوان الکترونیکي در استان همدان
- شنبه, 7, بهمن,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
مدیرشعب استان همدان بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر رضایت مشتريان در استفاده از خدمات غير حضوري و بازخورد مناسب طرح در هدايت مشتريان به سمت بانکداري مدرن، دومين پيشخوان الکترونيك اين استان را در شعبه شهيد مدني كد ۷۴۱۰ راه اندازي كرد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانکداری الکترونیکي به معناي يكپارچه سازي بهينه كليه فعاليت هاي يك بانك از طريق بكارگيري فن آوري نوين اطلاعات مبتني بر فرآيندهاي بانكي، منطبق بر ساختار سازماني بانك هاست كه امكان ارائه خدمات مورد نياز مشتريان را فراهم مي كند.
استقرار نظام بانکداری الکترونیکی، مستلزم توجه به امکان پذیر بودن آن در محيط فني، اقتصادي، مالي و نيروي انساني است كه از اين حيث، بايد به موارد فني مربوط به در دسترس بودن سخت افزار، نرم افزار و آگاهي از چگونگي توسعه سيستم بانكداري الكترونيكي كه جوابگوي نياز مشتريان باشد، توجه ويژه داشت.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با برخورداری از نیروی انساني ماهر، متخصص و جوان و بهره گيري از تکنولوژي هاي روز دنيا، با هدف صرفه جويي در زمان مشتريان و مراجعين خود براي دريافت خدمات حضوري، به راه اندازي دومين پيشخوان الکترونيکي در استان همدان اقدام كرد.