عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران : ارائه خدمات همسو با نظر مشتریان، اولویت بانک است
- شنبه, 6, مرداد,1397
- بانک وبیمه, روابط عمومی
- ثبت نظر
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ابراز داشت: نیاز مشتریان در دوره بانکداری الکترونیکی تغییر یافته و ارائه خدمات همسو با نظر آنها، مهمترین راه برای جذب و حفظ مشتریان است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش روسای شعب استان آذربایجان شرقی که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور و مسئولان اداره امور شعب استان برگزار شد، تاکیدکرد: سودآوری شعب، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، اعطای تسهیلات خرید دین و صدور ضمانتنامه از مهمترین اولویت های بانک ملی ایران در سال جاری است.
وی در ادامه تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با خلاقیت و نوآوری هر روز، خدماتی جدید به مشتریان ارائه گردد تا بتوانیم مشتریان جدید را جذب و مشتریان قدیمی را حفظ کنیم.
در ادامه این همایش فتحی بیرانوند بر برنامه ریزی مدون و منسجم برای حفظ مشتریان و جذب منابع تاکید کرد.
محمد سلطانی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نیز در این همایش، گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد.
بازدید از چند شعبه، از دیگر برنامه های سفر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به استان آذربایجان شرقی بود.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه