وزیر بهداشت: انجمن‌های علمی مهمترین کانون دانشگاه‌ها هستند 
چاپ 

وزیر بهداشت: انجمن‌های علمی مهمترین کانون دانشگاه‌ها هستند

57672468

وزیر بهداشت در نشست سراسری انجمن‌های علمی – دانشجویی علوم پزشکی با بیان این که بیشترین کمک این وزارت خانه در معاونت فرهنگی باید به انجمن‌های علمی اختصاص یابد افراد فعال در این انجمن‌ها را کمک حال بخش‌های درمانی و پژوهشی کشور در آینده توصیف کرد و خطاب به این دانشجویان گفت: شما مهمترین کانون دانشگاه هستید.

 سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در این نشست که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با بیان این‌که حرکت ارزشمند ایجاد انجمن‌های علمی علوم پزشکی در دولت یازدهم پیروز شد و مسیر بالندگی خود را طی می‌کند، به برخی از فعالیت‌های این انجمن‌ها از جمله جشنواره فیلم سلامت، برگزاری المپیاد ورزشی در تبریز و نیز نشریه‌های کمیته‌های فرهنگی این انجمن‌ها اشاره و تاکید کرد: اگر شما به درستی رفتار کنید، مهمترین کانون در دانشگاه خواهید بود.

وی دانشگاه را از کانون‌های مهم آزاداندیشی و تجارب آرا دانست و خاطر نشان کرد: دانشگاه برآمده از همه اقشار جامعه بوده و رفتارهای تک بعدی و یک جانبه
گرایی را نمی‌پذیرد.

وزیر بهداشت در همین زمینه سیاسی‌کاری برخی از گروه‌ها در دانشگاه‌ها را نامناسب برای این محیط عنوان کرد و گفت: مخاطبان کم این گروه‌ها در دانشگاه گواهی بر این موضوع است.

هاشمی با بیان این که امروز فاصله بین مقام‌های تصمیم‌گیری و مردم زیاد شده است، درد مردمی تمامی ارائه‌های انجمن‌های علمی در این نشست را ارزشمند توصیف و اظهار کرد: شما در دهه‌های آینده کمک‌ حال بخش‌های درمانی و پژوهشی کشور خواهید بود. بنابراین برای کار خود ارزش و احترام قائل شده و در عین حال توقع بیش از حد از خود را کنار بگذارید.

وی، حسن دیگر انجمن‌ها را مهربان بودن افراد جامعه پزشکی در آینده نام برد و توضیح داد: شما اکنون از گروه‌های مختلف جامعه پزشکی در کنار هم قرار گرفته‌اید و در آینده نیز با یکدیگر مهربان‌تر خواهید بود.

درباره نویسنده

15950مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو