روز دوشنبه از ساعت 10 تا 12 انجام می شود/پاسخگویی مدیران تهران به مشتریان در مرکز پاسخگویی بانک رفاه 
چاپ 

روز دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ انجام می شود/پاسخگویی مدیران تهران به مشتریان در مرکز پاسخگویی بانک رفاه

مدیران بانک رفاه در تهران روز دوشنبه هفته جاری پاسخگوی سوالات مشتریان بانک در استان تهران خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، داود علاءالدینی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه به همراه مدیران مناطق سه گانه بانک رفاه در تهران با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادهای مشتریان این بانک در تهران خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک در تهران می توانند روز دوشنبه مورخ ۹۷.۸.۲۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره تماس ۸۵۲۵ (۶۰ خط) ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

درباره نویسنده

16250مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو