مدیران بانک رفاه در تهران روز دوشنبه هفته جاری پاسخگوی سوالات مشتریان بانک در استان تهران خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، داود علاءالدینی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه به همراه مدیران مناطق سه گانه بانک رفاه در تهران با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادهای مشتریان این بانک در تهران خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک در تهران می توانند روز دوشنبه مورخ ۹۷.۸.۲۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره تماس ۸۵۲۵ (۶۰ خط) ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
