عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد 
چاپ 

عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد

ناصر شاهباز عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک ملی ایران، ضمن حضور در شعبه فردوسی بانک وضعیت موجود منابع و مصارف شعبه را بررسی کرد و در ادامه از مسئولان شعبه خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملّی ایران، ناصر شاهباز در بازدید از این شعبه در دوایر مختلف حضور یافت و مسائل، وضعیت و عملکرد خدمات نوین شعبه را نیز بررسی و راهکارهای لازم را ارائه و همچنین از عملکرد و اقدامات مهم و مطلوب شعبه در زمینه جذب منابع، تقدیر کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر ارائه تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و انواع خدمات بانکداری به واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ در شعبه، خواستار حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد .

وی در این بازدید گفت: توجه به پرداخت تسهیلات در شعب بانک، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و می‌تواند ابزاری برای تعامل، جذب مشتریان و یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باشد.

شاهباز در ادامه با اشاره به اهمیت رضایت مشتریان در واحدهای بانک بر توجه به سودآوری به عنوان یکی از مهم ترین سیاست های مالی تاکید کرد.

 عبداله جلالی رئیس شعبه فردوسی نیز در این دیدار، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.

درباره نویسنده

16255مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو