نشست های تلفنی حوزه های حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات بانک رفاه با مشتریان برگزار شد
- سه شنبه, 18, دی,1397
- روابط عمومی
- ثبت نظر
در پی برگزاری سلسله نشست های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، چهارمین و پنجمین دوره این نشست ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه های حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این نشست ها که ۱۷ و ۱۸ دی ماه سالجاری در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، عمید مدیر امور حقوقی و مطالبات و حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات و رؤسای اداره های ذی ربط آنها طی دو ساعت نشست و گفت وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش های جاری بانک در حوزه های مذکور پاسخ گفتند.
گفتنی است این نشست ها برای سایر حوزه های عملیاتی بانک رفاه نیز برگزار خواهد شد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه