پیشنهادهای بانک ملی ایران برای روزهای پایانی سال 
چاپ 

پیشنهادهای بانک ملی ایران برای روزهای پایانی سال

نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانک ها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روزها را به فال نیک گرفته و با خوشرفتاری، خوشرویی، سرعت و دقت همیشگی، خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می کنند.

با این حال به مشتریان محترم نیز پیشنهاد می شود ضمن این که امور بانکی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و از مدت باقی مانده به خوبی استفاده کنند، سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران را نیز به کار بگیرند.

سامانه بام، ده ها خدمت بانکی را به صورت غیر حضوری از طریق رایانه و یا تلفن همراه به کاربران ارائه می کند. پیام رسان بله نیز می تواند علاوه بر خدمات معمول همه پیام رسان ها، برخی نیازهای بانکی کاربران را برطرف کند.

همچنین صدها دستگاه خودپرداز، CRS، Cashless، اپلیکیشن ۶۰ و … نیز توسط بانک ملی ایران در هر ساعت از شبانه روز در حال خدمت رسانی به مشتریان نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران است.

همان گونه که اعتماد به بانک ملی ایران باعث شده روزانه بیش از ۶۰ میلیون تراکنش در این بانک ثبت شود، این اطمینان به مشتریان داده می شود که سامانه های خدمات غیر حضوری به بهترین شکل، در سریع ترین زمان ممکن و با دقت تمام، خدمات بانکی مورد نظر آنها را عملیاتی کند.

در چنین شرایطی، طبیعی است که حضور در شعب فقط به خدماتی که به صورت غیر حضوری قابل انجام نیست، محدود می شود که نتیجه آن کاهش شلوغی شعب و افزایش رضایت دیگر مشتریان خواهد بود.

درباره نویسنده

16255مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو