در شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی ایران انجام شد /اعطای لوح و نشان ویژه «مدیر ارشد ارتباط گستر» به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
- چهارشنبه, 21, آبان,1399
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, روابط عمومی, صنعت و تجارت, عناوین خبری
- ثبت نظر
دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی ایران؛ با موضوع بررسی تأثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد رسانهای روابط عمومی؛ به انتخاب هیئتداوران بهعنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر» برگزیده شد.
به گزارش مس پرس، در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران که با حضور دکتر سیما سادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سلیمانی امیری رئیسکل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران برگزیده جشنواره روابط عمومی برگزار شد، از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اعطای لوح و نشان «مدیر ارشد ارتباط گستر و تعالی گر ارتباطی » تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم پیام خانم دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی خطاب به شرکتکنندگان و برگزیدگان این سمپوزیوم بهصورت مجازی پخش شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران تحت راهبری دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس حضوری اثرگذار، پاسخگو، متعهدانه و تعاملی با ذینفعان بیرونی و درونی سازمان داشته است تا این شرکت به یک سازمان شفاف در عرصه ارتباطات تبدیل شود.
گفتنی است، در بخش علمی این سمپوزیوم پروفسور بانو بِیبارز هوکس استاد دانشگاه استانبول ترکیه، فیلیپ بورِمانس، عضو هیئتمدیره ایپرا، مدرس و متخصص ارتباطات بحران از کشور بلژیک و مدیر روابط عمومی IBM و دکتر ماکسیم بِحار سخنران حرفهای از کشور بلغارستان سخنرانی میکنند.
این سمپوزیوم که بهعنوان مهمترین رویداد در عرصه روابط عمومیهای کشور محسوب میشود، بهصورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیتهای روابط عمومی در کشور برگزار میگردد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه