در هفدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران انجام شد /اعطای نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» به شرکت ملی صنایع مس ایران
- پنجشنبه, 22, آبان,1399
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, روابط عمومی, صنعت و تجارت, عناوین خبری
- ثبت نظر
در شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی ایران و هفدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر به دریافت نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» شد.
به گزارش مس پرس، شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان ماه با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گستردهای از فعالان ارتباطی ایرانی و بینالمللی، در محل خانۀ فرهنگوهنر دیهیم برگزار شد.
در این مراسم، که با حضور دکتر سیماسادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران برگزیده جشنواره روابط عمومی برگزار شد، از شرکت مس، با اعطای لوح و نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، این نشان ویژه به دلیل توجه ویژه به ارتباطات داخلی و کارمندی و توسعه ارتباطات با کلیه ذینفعان به ویژه کارگران، معدنکاران و مهندسان و اهتمام در توسعه روابط دو سویه و تعاملی با آنان اهدا شد.
گفتنی است، شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA) برگزار شد، با روشهای علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان ایرانی و بینالمللی، به ارزیابی عملکرد روابطعمومیهای شرکتها، نهادها، مؤسسهها و سازمانهای گوناگون پرداخته است تا در خصوص احصای درسها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیشروی روابط عمومی، ارزیابیهای لازم را انجام داده و برترینهای روابط عمومی را معرفی کند.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه