دکتر ابراهیمی در بازدید شعب شرق تهران مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستند
- سه شنبه, 23, آذر,1400
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, روابط عمومی, صنعت و تجارت, عناوین خبری
- ثبت نظر
دکتر ابراهیمی در بازدید شعب شرق تهران:
مشتریان قدیمی سرمایه ارزشمند بانک سپه هستند
مدیرعامل
بانک سپه در بازدید از دو شعبه این بانک در شرق تهران مشتریان قدیمی را
سرمایه ارزشمند خواند و بر لزوم حفظ آنها و جذب مشتریان جدید با عرضه خدمات
و محصولات متناسب نیاز آنها تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی
بانک سپه دکتر آیتالله ابراهیمی در بازدید از شعب پیروزی (قوامین سابق)
و نبرد (مهراقتصاد سابق) به اجرای برنامههای حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه
در شعب سراسر کشور یادآور شد: بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای بانک سپه
نباید در خدماترسانی مطلوب به مشتریان خللی ایجاد کند.
وی ضمن قدردانی
از همراهی و شکیبایی مشتریان بانک سپه از تمام همکاران خود بهویژه در
واحدهای صف خواست با سعهصدر مشتریان را راهنمایی کنند.
مدیرعامل بانک
سپه با اشاره به لزوم افزایش فعالیتهای بازاریابی درون و برون شعبهای
گفت: این بانک با تقویت و ارتقای دانش شغلی کارکنان بهویژه روسای شعب در
سراسر کشور زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی با کیفیتتر و آسان به
مشتریان علیالخصوص مشتریان بزرگ و حقوقی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود:
بانک سپه با بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای و توانمندسازی نیروی
انسانی به مشتریان در سراسر شعب خود تمام خدمات بانکی را بهصورت یکپارچه
و یکسان عرضه خواهد کرد.
در این دیدار دکتر ابراهیمی ضمن گفتوگوی صمیمی
با کارکنان و بررسی عملکرد شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد
سابق) به رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی بانک تأکید کرد.
حسین صفری، مدیر
امور ناحیه یک، سیدعلیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی،
محمد جوادی، مدیر شعب منطقه دو تهران و محمدرضا سراجی پور، رئیس اداره کل
حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره بانک سپه دکتر ابراهیمی را در این بازدید
همراهی میکردند.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه