دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند  
چاپ 

دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند 

دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش یمین نیوز به نقل از خبرگزاری میزان – در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد.

 تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسی‌های اولیه حاکی از این است که پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.

در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعی‌العموم موضوع را پیگیری می‌کند. 

در این راستا با تشکیل جلسه‌ای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

درباره نویسنده

16250مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو