در نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی؛ محمد جواد خلیلی به عنوان«مدیر برتر روابط عمومی»کشورانتخاب شد
- سه شنبه, 21, آذر,1402
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, روابط عمومی, صنعت و تجارت, عناوین خبری
- ثبت نظر
محمد جواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان «مدیر برتر روابط عمومی» کشور انتخاب شد.
به گزارش مس پرس، این جشنواره با موضوع «مهارت های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» طی روزهای ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین الملل در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
بر اساس تصمیم هیئت داوران بیستمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، این انتخاب به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذی نفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی صورت گرفته است.
در این مراسم، علاوه بر اهدای لوح سپاس به مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، دو کارگاه آموزشی با عناوین استفاده از هوش مصنوعی و چت بات ها در روابط عمومی و کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبردهای روابط عمومی به صورت مجازی و سه نشست علمی – تخصصی نیز برگزار شد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه