در بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران؛ اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط‌ عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران 
چاپ 

در بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران؛ اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط‌ عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران

شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب دو تندیس و لوح سپاس در موضوعات «مدیریت راهبردی روابط‌عمومی» و «اطلاع‌رسانی» در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران شد.

اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط‌ عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران

به گزارش مس‌پرس، بر اساس تصمیم هیئت داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط ‌عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها صورت گرفته است.

نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با موضوع «مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابط‌عمومی» کشور، انتخاب شد.

درباره نویسنده

16250مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو