در بیستمین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران؛ اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط عمومی» و «اطلاعرسانی» به شرکت ملی صنایع مس ایران
- چهارشنبه, 22, آذر,1402
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, روابط عمومی, صنعت و تجارت, عناوین خبری
- ثبت نظر
شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب دو تندیس و لوح سپاس در موضوعات «مدیریت راهبردی روابطعمومی» و «اطلاعرسانی» در بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران شد.
به گزارش مسپرس، بر اساس تصمیم هیئت داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها صورت گرفته است.
نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران، با موضوع «مهارتهای کاربرد هوش مصنوعی در روابطعمومی» طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بینالملل در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار شد.
لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابطعمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابطعمومی» کشور، انتخاب شد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه