فرمانده انتظامی: کردستان از لحاظ وقوع سرقت جزو استان‌های آخر کشور است 
چاپ 

فرمانده انتظامی: کردستان از لحاظ وقوع سرقت جزو استان‌های آخر کشور است

فرمانده انتظامی کردستان گفت: طبق آمار فراجا، استان از نظر وقوع سرقت نسبت به جمعیت، یک استان مانده به آخر است. 

به گزارش یمین نیوز به نقل از  هاناخبر ، سردار علی آزادی روز پنجشنبه در نشست خبری در سنندج اظهار کرد: کردستان از لحاظ فراوانی سرقت هم، در جایگاه ۲۸ کشور قرار دارد که نشان دهنده عملکرد خوب رسانه ها در بحث فرهنگ سازی و فرهنگ بالای مردم استان است.

وی وقوع سرقت در سال جاری را نسبت به سال قبل هفت درصد کمتر اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، سرقت مهم در استان ۱۴ درصد کاهش داشته است سرقت خرد هم پر این مدت یک درصد کاهش یافته است.

وی گفت: بیشترین وقایع و جرایم در کردستان، تصادفات با ۳۷ درصد، سرقت ۱۹ درصد، نزاع و درگیری ۹ درصد، سایبری ۶ درصد و مفاسد اجتماعی چهار درصد به خود اختصاص داده اند.

وقوع ۲ هزار درگیری و نزاع و افزایش ۱۳۲ درصدی جرایم سایبری در سال جاری از دیگر مطالبی بود که فرمانده انتطامی کردستان به آن اشاره داشت و گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ۳۲۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و ۳۶ قاچاقچی دستگیر و ۵۵۸ خرده فروش دستگیر شدند، ضمن اینکه ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

سردار آزادی در ادامه سخنانش به بحث اربعین اشاره کرد و افزود: پلیس در سه زمینه تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی، به زائران اربعین در مرز باشماق مریوان خدمات ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ایجاد امنیت زائران انجام شده است، از برپایی موکب در ورودی ها و خروجی‌ شهرها توسط پلیس برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

فرمانده انتظامی کردستان رویکرد پلیس را ارتباط مستقیم با مردم، رفع مشکلات و جلب رضایتمندی آنان دانست و ادامه داد: سعی داریم هر ماه دیداری عمومی با مردم داشته باشیم تا از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های آنان را بررسی و رفع کنیم.

درباره نویسنده

15931مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو