تندیس رضایت مندی مشتری به بانک ملی ایران رسید
- دوشنبه, 19, تیر,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
بانک ملی ایران در نخستین کنفرانس ملی ساخت ایران تندیس حمایت از تولید، خدمات و رضایت مندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این تندیس به پاس سال ها خدمات موثر بانک ملی به مشتریان خود ،توسط معاون وزارت نفت به بانک ملی ایران اهدا شد.
کنفرانس ملی ساخت ایران با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت مندی مشتری، با حضور مسئولان دولت، خانه صنعت و معدن،اتاق اصناف و بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران و نمایندگانی از وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادهای پژوهشی و تلاشگران عرصه تولید، صنعت و خدمات در سالن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد.
تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی، ارج نهادن به تولیدات داخلی برای صادرات و معرفی بیشتر و کمک به رشد شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط از اهداف این کنفرانس بود.
در این همایش ۴۰ برند پیشگام، ممتاز و برجسته کشور در حوزه بانکداری، بیمه، موادغذایی، صنعت و معدن، فناوری، نفت و گاز، پوشاک و لوازم خانگی مشارکت و حضور داشتند.
در ادامه این همایش ملی، مسئولان بخش دولتی و خصوصی و جمعی از اساتید،کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی در پانلهایی با موضوعات تجارت، تولید و خدمات داخلی و نقش آن در رضایتمندی مشتری و همچنین راهکارهای توسعه اقتصادی بنگاه های خصوصی سخنرانی کردند.
همزمان با برگزاری کنفرانس ملی ساخت ایران، نمایشگاهی از دستاوردها و محصولات واحدهای صنعتی بزرگ و شرکتهای تولیدی وخدماتی کشور برپا شد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه