نسخه جدید سامانه تلفن بانک رفاه راه‌اندازی شد 
چاپ 

نسخه جدید سامانه تلفن بانک رفاه راه‌اندازی شد

در راستای ارائه خدمات گسترده‌تر بانکی و با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان، نسخه جدید سامانه تلفن بانک رفاه راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، با راه‌اندازی نسخه جدید سامانه تلفن بانک رفاه، مشتریان می‌توانند از قابلیت های جدید بهره مند شوند.
نسخه جدید سامانه تلفن بانک خدمات متعددی نظیر ارسال پیامک اطلاع رسانی ورود به سامانه ، اعلام مانده ، انجام عملیات با حساب پیش فرض، اعلام سه گردش آخر حساب، انتقال وجه بین حساب های متمرکز بانک رفاه ( همراه با اعلام صوتی نام صاحب حساب)، انتقال وجه با شناسه، پرداخت اقساط تسهیلات ( همراه با اعلام صوتی نام تسهیلات گیرنده)، خرید شارژ، پرداخت قبوض، عملیات مربوط به کارت و…. از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور توسط مشتری و یا شماره رفاه کارت همراه و رمز دوم ارائه می دهد.
همچنین پرداخت فوری قبوض عمومی ، جرائم راهنمایی و رانندگی و حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی با کلیه کارت های عضو شبکه شتاب و رمز دوم اخذ شده از دستگاه های خود پرداز بانک صادر کننده کارت و اعلام شماره شبای حساب های متمرکز همراه بدون نیاز به ورود به سامانه تلفن بانک از دیگر خدمات جدید سامانه تلفن بانک رفاه است.
متقاضیان می توانند برای اخذ نام کاربری و رمز عبور سامانه تلفن بانک یا فعالسازی خدمات جدید به شعب بانک رفاه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی وپاسخگویی بانک رفاه (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

درباره نویسنده

16269مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو