گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در شاخص های مختلف
- دوشنبه, 16, بهمن,1396
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, بانک وبیمه, روابط عمومی
- ثبت نظر
خدمات بانکداری الکترونیک بانک رفاه در شاخص های هشت گانه گسترش یافته و با رشد روبرو بوده است.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه ، با هدف تسهیل و گسترش ارائه خدمات بانکی روزآمد برای آحاد اقشار جامعه و صرفه جویی در وقت و هزینه های دریافت خدمات بانکی و کمک به حفظ محیط زیست، بانک رفاه نسبت به توسعه زیر ساخت ها، ابزار و کانال های الکترونیکی خود به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است که نتایج این توسعه شامل : رشد ۱۱۸ درصدی در تعداد دستگاه های خودپرداز، رشد ۶۲۶ درصدی تعداد پایانه های فروشگاهی، رشد ۲۰۰ درصدی تعداد کارت های بانکی صادره، رشد قابل توجه در تعداد پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی، رشد ۹۳۸ درصدی مشتریان فعال اینترنت بانک، رشد قابل توجه مشتریان فعال موبایل بانک، رشد ۱۸۰ درصدی تراکنش های شتابی بانک رفاه و کاهش ۶۵ درصدی سهم تراکنش های حضوری در شعب بانک رفاه بوده است.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه