همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /6/ تحول و نوآوری بانک ملّی ایران با آموزش های ضمن خدمت کارکنان 
چاپ 

همراهی با دولت دوازدهم در یک سالگی /۶/ تحول و نوآوری بانک ملّی ایران با آموزش های ضمن خدمت کارکنان

بانک ملی ایران با توجه به ضرورت های ایجاد تحول و نوآوری در مسیر بانکداری، پرورش خلاقیت و آموزش های ضمن خدمت کارکنان را به طور ویژه سرلوحه اقدامات درون سازمانی خود قرار داده است تا بتواند همواره به عنوان یک نهاد پاسخگو خدمت رسانی کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پرورش خلاقیت، ایده پردازی کارکنان و استفاده از استعدادهای نخبگان از مهم ترین موضوعات مورد توجه در این بانک است به طوری که توجه به نیروی انسانی خلاق از اولویت های مدیریت محسوب می شود.

از سویی «آموزش» رکن تغییر ناپذیر اقدامات درون سازمانی بانک ملی ایران است و هر سال رقم قابل توجهی برای آموزشی کارکنان و البته مشتریان بانک هزینه می- شود.

بر همین اساس از ۱۵ مردادماه سال گذشته و همزمان با یک سالگی دولت دوازدهم، تعداد یک هزار و ۴۳۳ دوره آموزش ضمن خدمت در بانک برگزار شده که ۴۵ هزار و ۶۹۳ نفر نیز در این دوره ها شرکت کرده اند.

همچنین بانک ملی ایران آموزش دانش آموزان و دانشجویان را به عنوان مشتریان وفادار بانک در دستور کار داشته و در مجموع سه هزار و ۹۶۰ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار کرده است.

در همین راستا بانک و بنیاد ملی نخبگان تفاهمنامه ای را نیز با هدف گسترش همکاری ها و مشارکت در حمایت از نخبگان و استفاده از ظرفیت آنها در حوزه های تحقیقاتی و پژوهشی و فراهم شدن زمینه همکاری های علمی، آموزشی و مطالعاتی استعدادهای برتر و نخبگان امضا کردند.

بانک ملی ایران معتقد است اگر افراد نخبه و خلاق و ایده پرداز در سازمان حضور نداشته باشند یا از توانایی آنها استفاده نشود، بدون شک سازمان، حرکتی به جلو نخواهد داشت و در دوران کنونی، تنها سازمان هایی موفقند که بتوانند با ایده های نو، چالش های پیش رو را کنار بزنند.

از سویی از آنجا که کارشناسان، نخبگان امروز و مدیران آینده بانک هستند بنابراین «آموزش» در این بانک یک امر تشریفاتی نیست و حداکثر توان در آموزش کارشناسان به کار گرفته می شود.

در دنیای کنونی، مشتریان نمی پذیرند که کارکنان یک بانک، نسبت به امور مراجعان بی اطلاع باشند و یا نسبت به دستورالعمل های مختلف و متعدد آشنایی نداشته باشند. از این رو اطلاع رسانی و آموزش به موقع، کامل و جامع به مشتریان و کارکنان یکی از دغدغه های مهم بانک ملی ایران به شمار می رود.

درباره نویسنده

16250مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو