توسلی قائم مقام مدیرعامل شرکت پاکسان شد 
چاپ 

توسلی قائم مقام مدیرعامل شرکت پاکسان شد

با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پاکسان؛

توسلی قائم مقام مدیرعامل شرکت پاکسان شد.

امیرحمزه توسلی عضو هیئت مدیره شرکت پاکسان به عنوان قائم مقام مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

به گزارش پاکسان نیوز، امیرحمزه توسلی که پیش از این نیز توسط گروه صنعتی بهشهر به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت پاکسان منصوب شده بود، با حکمی از سوی فرهنگ ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان به عنوان قائم مقام مدیرعامل این شرکت منصوب و معرفی شد.

در جلسه معارفه توسلی که با حضور مدیران و معاونین بخش های مختلف پاکسان در این مجموعه برگزار شد مهندس ساکی ضمن اشاره به وضعیت کنونی صنعت شوینده و جایگاه شرکت پاکسان به عنوان قدیمی ترین شرکت تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی در ایران گفت: شرکت پاکسان با بیش از ۱۰۰۰پرسنل جایگاه ویژه ای در صنعت این کشور دارد و باید در همه ابعاد به آن توجه ویژه شود بر همین اساس برای بهبود امور نیاز به نیروهای جوان و توانمندی داریم که بتوانیم از آنها در پیشبرد بهتر امور و دستیابی به اهدافمان بهره ببریم.

وی ضمن تاکید بر توانمندی پرسنل متخصص و توانمند شرکت پاکسان یادآورشد: بسیاری از شما مدیران در این مجموعه سوابق درخشانی دارید که این امر گویای پاکدستی و توانمندی شماست و برای اثر بخشی بیشتر بدون توجه به حواشی باید با همه توان به کار بپردازیم تا بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم و به خاطر داشته باشیم که شرکت پاکسان نقطه پایان ندارد.

توسلی عضو موظف هیئت مدیره پاکسان نیز در جلسه معارفه خود به عنوان قائم مقام مدیرعامل این شرکت ضمن قدردانی از حسن نیت مهندس ساکی گفت: امیدوارم بتوانم بازوی اجرایی موثری برای مدیرعامل این شرکت و مجموعه پاکسان باشم تا بتوانیم به کمک یکدیگر گام های اساسی برداشته و برخی از امور که نیاز به توجه جدی دارند را سامان ببخشیم و نهایتا در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم رضایت حق تعالی را به دست آوریم.

توسلی چندین سال است که در مجموعه گروه توسعه ملی فعالیت دارد و بیش از ۶سال سابقه همکاری با شرکت توسعه ملی را در کارنامه دارد و پیش از این مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت داماش ترابر از گروه توسعه ملی بوده. نایب رئیسی هیئت مدیره موظف لیزینگ بانک ملی، عضویت در هیئت مدیره شرکت ملی ریسباف، عضویت در هیئت مدیره شرکت صادرات نیرو خلیج فارس به صورت موظف از جمله سمت های قبلی وی است.

درباره نویسنده

16088مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو