اقدام زیست محیطی دیگر شرکت پاکسان؛ تفکیک زباله گامی در جهت حفظ محیط زیست 
چاپ 

اقدام زیست محیطی دیگر شرکت پاکسان؛ تفکیک زباله گامی در جهت حفظ محیط زیست

به منظور حفظ و صیانت از محیط زیست زباله های شرکت پاکسان تفکیک می شود.

به گزارش پاکسان نیوز، به دلیل اهمیتی که محیط زیست کشور دارد، زباله های شرکت پاکسان در تمام بخش ها از یکدیگر تفکیک شده و برای بازیافت به مراکز خاص ارسال می شود.

مهندس فرهنگ ساکی، مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: صنعت و محیط زیست همیشه در مقابل یک دیگر و در تقابل با هم بوده و هستند و صنایع باید به هر روشی که می توانند میزان آسیب به محیط زیست را به حداقل ممکن برسانند و تفکیک زباله های خشک و تر از جمله این روش هاست که می تواند اثرات سوء تولید را بر محیط زیست را به حداقل برساند.

مدیرعامل پاکسان در ادامه با اشاره به سیستم سنجش پساب کارخانه یادآورشد: شرکت پاکسان به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی در تصفیه پساب صنعتی نیز گام های خوبی برداشته و در چند سال اخیر با ارتقاء سیستم پایش آنلاین پساب صنعتی این مجموعه گام های خوبی را در جهت کاهش آلایندگی برداشته است.

ساکی مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به محصولات دوستار محیط زیست این مجموعه افزود: شرکت پاکسان همچنین با تولید پودر سپید کلاسیک گام های خوبی را در جهت ارائه محصولات کم ضرر و بی ضرر برای محیط زیست برداشته و توانسته اقدامات اثربخشی را در این خصوص انجام دهد.

درباره نویسنده

16088مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو