راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی محور شماره ۲۵۶ مجله بانک ملی ایران
- دوشنبه, 28, آبان,1397
- روابط عمومی
- ثبت نظر
در شماره ۲۵۶ مجله بانک ملی ایران راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی و توسعه بانکداری غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی و کارشکنی های دولت عراق موضوع دیگری بود که در این شماره از مجله به آن پرداخته شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، گفت و گو با معاون منابع انسانی بانک، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور و مدیر امور شعب تهران از بخش های مهم این شماره مجله بوده که فرصت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است.
همچنین دورنمای تاثیر اپلیکیشن های بانکی در صنعت بانکداری، الفبای آموزش مفاهیم بانکی به کودکان، تاریخچه چاپ اسکناس در بانک ملی ایران و کیف پول موبایلی نیز موضوعات طرح شده در این شماره هستند.
شماره ۲۵۶ مجله بانک ملی ایران در ۸۴ صفحه منتشر شده و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرسwww.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه