شعب درون سازمانی، محور تازه ترین شماره مجله بانک ملّی ایران 
چاپ 

شعب درون سازمانی، محور تازه ترین شماره مجله بانک ملّی ایران

دویست و پنجاه و هفتمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده «مشتری مداری، دیوار به دیوار سازمان ها» که به موضوع شعب درون سازمانی می پردازد، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره مجله که ۸۴ صفحه دارد، گفت و گو ها و یادداشت هایی چون «شعب درون سازمان، سفیران بانک در سازمان ها»، «شعب درون سازمانی، بازوی توانمند بانک»، «سهم قابل توجه شعب درون سازمانی در توسعه پایدار بانک»، «تسهیل بازاریابی با سطح بالای آگاهی مشتریان شعب درون سازمانی» و «مشتریان وفادار بانک در شعب درون سازمانی» را در خود جای داده است.

گزارش هایی از شعب هیرمند، صدا و سیما، فرودگاه امام خمینی (ره) و گوراب زرمیخ نیز در این شماره از مجله به چشم می خورد.

خبرنگار مجله بانک ملی ایران در این شماره مهمان اداره کل اعتبارات بانک بوده و با همکاران آن گفت و گو کرده است.

درباره مصاف با بیماری ها و اختلالات گوارشی، چگونگی آموزش بورس با الفبای کودکان و نیز معرفی سکه های نادر قبل از تاسیس سلسله افشاریه نیز در این شماره مطالبی خواندنی گنجانده شده است.

دکتر محسن محبی، کارمند بازنشسته بانک ملی ایران که اخیرا در دیوان لاهه به عنوان نماینده حقوقی کشورمان علیه آمریکا حاضر بود نیز با خبرنگار این مجله گفت و گو کرده است.

امکان دریافت این شماره از مجله بانک ملی ایران از طریق سایت با مراجعه به نشانی www.bmi.ir قسمت اخبار و نشریات فراهم است.

درباره نویسنده

16255مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو