عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن: بهترین راهكار برای وصول مطالبات، ايجاد تعامل مثبت با مشتريان است
- یکشنبه, 3, آذر,1398
- روابط عمومی
- ثبت نظر
اصغر پاك طينت عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: مذاکره، استمهال و يا اقدام قانوني و حقوقي راهکارهاي پيگيري وصول مطالبات بانکها است اما در وهله نخست هر پرونده بايد به صورت موردي بررسي شود و بهترين راهكار، ايجاد تعامل متبت با مشتريان است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه به همراه اعضاي كميته
وصول مطالبات اين بانك به استان سمنان سفر كرده بود در جلسه اي كه با حضور
مجريان طرح هاي صنعتي به منظور تعيين تكليف بدهي ريالي و ارزي غير جاري
واحد هاي توليدي اين استان تشكيل شده بود، افزود: روش وصول مطالبات به
شرایط مشتری، شرایط قرار داد و برآوردی که از زمان و فرایند انجام کار صورت
می گیرد، بستگی دارد.
پاك طينت ضمن بيان اين كه بايد همواره شرايط اقتصادي كشور و مشكلات مشتريان
را در نظر داشته باشيم تصريح كرد: بانك حافظ منافع مشتريان خوش حساب است.
وي تاكيد كرد : يكي از شاخص هاي درجه بندي شعب، مقوله وصول مطالبات است و
اعطاي پاداش ها و پرداخت هاي پرسنلي نيز بر اساس معيارهاي عملكردي در دستور
كار قرار گرفته است.
عضو هيات مديره بانك صنعت و معدن گفت: در پس هر پرونده مطالباتي يك مشتري
وجود دارد كه به هر دليل از بازپرداخت منابع بانك خودداري كرده است و
مديران و كارشناسان شعب بايد با استفاده از راهكارهاي قانوني امكان ايفاي
تعهدات را براي آنان به وجود آورند.
در اين جلسه در خصوص ۶ فقره بدهي ارزي مشتريان ستادي بانك كه ازمحل منابع
صندوق توسعه ملي (جزء دال بند ۶ ) و صندوق ذخيره ارزي، تسهيلات دريافت كرده
اند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتني است در حاشيه سفر ياد شده پاك طينت به اتفاق هيات همراه از ۴ واحد
صنعتي اتومبيل سازي فردا، نورين ريس، كوير جين و نساجي كوير بازديد كرد و
در جريان روند پيشرفت و فعاليت اين واحدهاي توليدي قرار گرفت.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه