قدردانی از بانک آینده؛ به عنوان «سازمان شنوا»
به منظور ترغیب سازمان¬ها به شنیدن صدای مشتریان و مخاطبان واهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان¬های شنوا و رضایت محور روز یکشنبه دوم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش¬های برج میلاد برگزار شد.
در این جشنواره، بانک آینده به دلیل فعالیتهای صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتریمحوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده، بهمنظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزشآفرینی هرچه بیشتر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم وطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذیربط سازمانی میسر سازد.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه