نقشه راه روابط عمومی شرکت مس ترسیم میشود
- پنجشنبه, 22, اردیبهشت,1401
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, روابط عمومی, صنعت و تجارت, عناوین خبری
- ثبت نظر
مدیر گروه روابطعمومی شرکت مس از ترسیم نقشه راه گروه روابطعمومی شرکت مس خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل مجتمعهای مس سرچشمه، شهربابک و سونگون و در تعامل با روابطعمومی ستاد بهطورقطع میتوانیم تاثیرگذارتر عملکرده و صدای واحد باشیم.
به گزارش مس پرس، جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی روابط عمومی شرکت ملی مس صبح دیروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت) به صورت ویدیو کنفراس با حضور محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، عزتاله صادقینژاد مدیر روابط عمومی و امور بینالملل تهران، روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مجتبی پورغریبشاهی مدیر روابط عمومی مجتمع مس شهر بابک و سید ابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون و جمعی از رؤسا و کارکنان روابط عمومی برگزار شد.
قراخانلو در این جلسه با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری روابط عمومیهای شرکت مس گفت: تشریح وظایف و مواضع روابط عمومی برای سطوح مختلف سازمان به طور قطع میتواند روند حرکت و اجرای برنامهها را سرعت بخشد.
وی با اشاره به این که برنامه های اجرایی و پشتیبانی زمان زیادی را از روابط عمومیها میگیرد، گفت: گاهی این امر می تواند روابط عمومیها را از پرداختن به مباحث نظری و تئوریهای مطرح در این حوزه غافل سازد.
قراخانلو در ادامه پرداختن به ایدههای جدید و نوآورانه در روابط عمومی را مهم دانست و افزود: برای داشتن روابط عمومی پویا و منسجم از ایدههای جدید و قابل اجرا استقبال میکنیم.
مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، ارتباطات موثر برون سازمانی، کار جمعی، انسجام و هم افزایی را شروط موفقیت روابط عمومیها برشمرد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی بالنده و پویا، میتواند تصویر سازمان را در جامعه بهبود و ارتقا بخشد، گفت: ارائه اطلاعات دقیق نه تنها به اطلاع رسانی صحیح کمک میکند بلکه در جهت تنویر افکار عمومی و «جهاد تبیین» که از جمله وظایف روابط عمومی است موثر به شمار میرود.
بر اساس این گزارش، در بخش دیگر این نشست مدیران روابط عمومی ستاد تهران و مجتمعهای سه گانه مس سرچشمه، شهربابک و سونگون گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات در دست انجام حوزه ذی ربط ارائه کردند.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه