تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به شرکت مس تعلق گرفت
- دوشنبه, 8, اسفند,1401
- اقتصاد خرد, اقتصاد شهری, اقتصاد کلان, اقتصادی, روابط عمومی, صنعت و تجارت, عناوین خبری
- ثبت نظر
در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران توانست با دریافت ۵ ستاره در فرآیند ارزیابی، «تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی» را از آن خود کند.
به گزارش مس پرس، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران روز گذشته (شنبه ۶ بهمن ماه) با حضور شرکت های بزرگ در بخش صنعت و معدن، ارتباطات، مخابرات، پتروشیمی و فلزات هچنین جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی، فعالان حوزه ارتباطات و استادان بین المللی در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
این دوره با هدف «کمک به کیفی سازی خدمات ارتباطی» و «استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی» برگزار شد.
روابط عمومی و امور بینالملل شرکت ملی صنایع مس ایران بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و آرای ممیزان، به دلیل تعهد به سرآمدی و تطابق عملکرد بر اساس مدل (EFQM.PR) در این دوره موفق به کسب تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی شد.
همچنین در بخش برگزیدگان نشان تعالی روابط عمومی، مجتمعهای مس سرچشمه، مس شهر بابک و مس سونگون نیز موفق به دریافت نشان عالی روابط عمومی شدند.
برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی در زمینه استانداردسازی فعالیتهای روابط عمومی همچنین ممیزی و معرفی روابط عمومیهای فعال و سرآمد از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه این رویداد صورت گرفت./
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه